Laure-in-Londen.reismee.nl

I had the time of my life :)

Zo, dit wordt het allerlaatste bericht op mijn blog!

Ik ben namelijk goed thuisgekomen gisteren, na nog een dagje genieten van Londen en het laatste avondmaal in de Zizzi (waar we trouwens ook kennisgemaakt hebben met Biekes tekentalent :p). 's Avonds was mijn papa er al om alles in te laden en een nachtje te slapen zodat we de volgende morgen vroeger konden vertrekken. Ik heb een hele nacht oorverdovend gesnurk moeten tolereren, zelfs mét oordopjes, maar dat had ik er wel voor over :).

De volgende morgen ben ik mijn belofte nagekomen en heb ik mijn allerliefste papa getrakteerd op een allerlaatste English breakfast. Zo zorgden de vette worsten voor de nodige energie om mij veilig thuis te brengen! ;) De rit zelf ging snel voorbij doordat papa weer in form was met zijn 'verhaaltjes over vroeger' en me ondertussen wat goeie muziek van de jaren 70 en 80 leerde kennen. Bij thuiskomst was ons huis versierd met ballonnen en een spandoek Welkom Thuis!, en ik voelde mij inderdaad direct welkom hé! :)

Ik heb enorm genoten van mijn weekendje thuis, van iedereen die mij een bezoekje is komen brengen, van het heerlijke eten van mijn mama (stoofvlees met zelfgemaakte frietjes, soep, vogelnestjes, ...), gewone boterhammen!, mijn zalige bed, een BAD!!, kortom: doodgewone dingen die plots mirakels leken!

Het moet wel gezegd: zelfs zonder bad etc zijn die drie maanden echt voorbij gevlogen. Ik had nooit gedacht dat het zo 'fastforward' zou gaan! Maar ik heb er enorm van genoten :). Goed gezelschap gehad op kot, veel van Londen gezien, kennisgemaakt met 'echte Britten', en het belangrijkste: een fantastische stage beleefd! Vroedkunde is dan misschien toch iets voor mij! ;)

Ik heb op mijn stage geleerd dat je na het 'inschatten van de situatie' altijd een plan moet maken. Dus hier komt het mijne:

Plan:

- weekje genieten van thuis en van Gent
- nog meer genieten van Gent maar dan onder de vorm van 3 weken les
- de allerlaatste drie weken stage verlos doen (In Gent. In Deinze! Of was het nu toch Gent?) en braaf doen wat Belgische gynaecologen zeggen
- mijn liefje proberen zien in de komende (drukke!) 2 maanden
- afstuderen, met grote onderscheiding natuurlijk (tis een plan hé mensen)
- papieren voor ‘werken als vroedvrouw in de UK' in orde brengen en ondertussen de vacatures in de gaten houden
- op reis gaan (voorlopig staan Italië en Bretagne al zeker op de planning, maar er is nog ruimte voor meer!)
- misschien nog eens een beetje werken bij Esso om mijn weekendjes naar den boyfriend te kunnen afforden
- volwassen worden en eindelijk eens beslissen of ik nu ga verder studeren of begin te werken ;)


Met dit grandioze plan sluit ik mijn blogje af. Bedankt iedereen om mijn blog te volgen en mij met jullie vele reacties te steunen en te entertainen! Ik hoop dat ik jullie ondertussen ook wat geëntertaind heb :).Dikke merci ook aan iedereen die mij (soms meermaals!) is komen bezoeken in Londen! Ik mag natuurlijk ook de student vroedvrouwtjes niet vergeten die nog in de John Rich House zijn: veel succes nog met jullie stage, doe maar snel jullie 40ste bevalling en amuseer jullie vooral nog! Ik ga jullie missen! En dan ten slotte Anne, Rianne en Evelien: bedankt voor jullie gezelschap en om mij wegwijs te maken in 'het leven van Uxbridge', en misschien tot volgend jaar? :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!