Laure-in-Londen.reismee.nl

Very very short message!

Sorry trouwe lezers dat ik jullie al meer dan 10 dagen in de steek gelaten heb!

Maar ik heb een goed excuus want ik had het mega druk! Ik moest namelijk:

  • werken
  • slapen
  • eten
  • aan mijn bachelorproef schrijven (moet vrijdag ingediend worden!)
  • nog meer werken en nog een paar bevallingen doen
  • en heel belangrijk: van de zon genieten en vitaminekes D opdoen hé :)

Vanavond start mijn allerlaatste nacht op Antenatal Ward (ik leg later nog wel uit wat dat inhoudt en wat ik allemaal moet doen), ik verlang nu al tot mijn pauze want dat wil zeggen dat het dan al 29 maart is en dat ik eindelijk mijn kaartjes en pakje mag opendoen! :)

Daarna heb ik vier dagen vrij en dan verandert mijn ritme drastisch: 2 weken een 9 to 5 jobke op community! En maandag komt mijn liefje ook weer een hele week om een kot te zoeken :). Ook daarover binnenkort meer!

Nu eerst: pizza'tje in de oven droppen (efkes geen tijd voor koken), beetje werken en verjaardag vieren! :) Ik beloof dat er binnen twee dagen een uitgebreid verslag van de afgelopen dagen online staat! Genieten jullie ondertussen ook maar nog een beetje van de zon :)

Dikke zoen!

Reacties

Reacties

mama

Ik miste jouw verhaaltjes al. Gelukkig kon ik die van Sofie lezen en hoorde ik dan ook iets van jou. X

Emmie

Gelukkige verjaardag, Laure!!!!! Hopelijk kun je er ondanks de drukte toch wat van genieten! :D

Heleen

Hip hip hip, HOERA!
Der is er één jarig, hoera hoera!
Gelukkige verjaardag! Ik wacht vol spanning op een volgend verslagje :)!

tante Marian

Laure een dikke zoen voor je verjaardag.
Geniet ervan.

Hopelijk zijn de kaartjes op tijd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!