Laure-in-Londen.reismee.nl

Uxbridge by night

Buenas noches!

't wordt zo stillekesaan een traditie om nachtelijke blogjes te schrijven! Iedereen ligt alweer lang onder de wol, behalve Laure Depuydt en een paar gedesoriënteerde vogeltjes die denken dat het al ochtend is. Oh ja, en Simon en Lotte die momenteel aan het werk zijn en hopelijk veel baby's kunnen vangen! Maar ook weer niet té veel want de rest moet allemaal op mijn nachtshift geboren worden morgen! Ik doe namelijk een extra shift omdat er voor een keer niet veel studenten zijn, en ik om de één of andere reden nog steeds in mijn nachtritme blijf. Heb na mijn 3 nachtshiften van zondag, maandag en dinsdag talloze pogingen ondernomen om zoals normale mensen overdag te leven en 's nachts te slapen, maar 't heeft niet mogen zijn :p. Dusja, morgen nog maar eens een extra shift, alles voor de bevallingen!

Voor de rest heb ik wel niet veel te vertellen, want alles wat ik de afgelopen dagen gedaan heb, is gegeten, geslapen, geskypet en serietjes gekeken. Boeiend! Ah ja, gisteren ben ik ook gaan zwemmen (vond ik toch flink van mezelf aangezien het feit dat niemand wou meegaan mij niet heeft tegengehouden én het ook een eindje stappen is naar het zwembad), daarna heb ik boodschappen gedaan en soep gemaakt! En dan 's avonds ook nog heerlijke pannenkoeken van Marthe en Sofie gegeten, thx girls :).

Morgen staat er een girlsnight op de planning (lees: nagels lakken, make-uppen, ons haar doen, ...) en dan daarna een feestje waarop ook de mannelijke vroedvrouwen onder ons uitgenodigd zijn ;). Maar ik heb mijn prioriteiten gesteld: eerst genoeg bevallingen, dan feestjes!

En nu: slapen. Of nog wat verder werken aan mijn reflectieverslag? Of toch nog maar een afleveringske Grey's Anatomy om het af te leren? Hmm... Prioriteiten stellen. Ik laat jullie nog weten wat het is geworden! ;)

Oh ja, p.s.: Ik bedacht gisteren dat het nu écht wel al lang geleden is dat ik nog thuis was. Londen voelt al een beetje als thuis (al mag ik dat niet zeggen van Sanne), maar Rumbeke staat toch nog altijd op de eerste plaats hoor! Ik mis jullie!

Reacties

Reacties

mama

Wij missen jou ook maar geniet maar van je fijne tijd in Londen. XXX

Saskia

Hoeveel bevallingen heb je nu al op uw lijstje?

Rik

We missen u ook we hebben nog en minigolfspeler nodig vandaag nog veel plezier in Londen
groetjes

Laure

Oh, khad net zin in minigolf! Maar ik zal in de plaats in mijn bed kruipen ;).

Ondertussen al 27 zelfgedane bevallingen op mijn conto! It's counting fast als je er weer 3 op één nacht kunt doen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!