Laure-in-Londen.reismee.nl

We keep going :)

Goeiemorgen/avond/nacht iedereen :)

Zoals je kan zien, ben ik weer volledig 'uit mijn smete' na twee nachtshiften woensdag en donderdag. Maar... ze waren wel vruchtbaar: 6 mooie bevallingen op mijn conto! Dat brengt de stand op nummer 19, bijna aan de helft dus :). Ik kwam hier toe met 2 zielige bevallingen, maar ben van plan om elke Belgische student hier in te halen, haha ;).

Moet zeggen, tegen mijn verwachtingen in doe ik eigenlijk best wel graag nachtshiften! De vroedvrouwen zijn veel rustiger en vrouwen zijn meestal al goed in arbeid als ze binnenkomen (zonder al te veel pathologie!). De hoofdvroedvrouwen wisten dat ik nog veel bevallingen nodig had, dus ze kwamen mij telkens roepen als er weer eentje was :). Beetje tegen de zin van mijn mentor Sylvia, die daardoor veel meer moest werken dan de andere vroedvrouwen, haha. Nuja, we hebben samen dus veel vrouwen kunnen verlossen uit hun lijden, waaronder een paar 16 jarigen die het weer maar eens deden zonder enige pijnstilling en in een paar uur arbeid, respect! (En dank aan de mama's voor de steun en het verhinderen van enkele stampen toen ik een vaginaal onderzoek moest doen doen :p).

*luistert ondertussen naar het rustige Michael Kiwanuka - home again, jaja ik blijf dankzij Stijn nog altijd op de hoogte van de nieuwste Belgische muziek :)*

Gisteravond (of moet ik het nog vanavond of daarstraks noemen?) was ik dus nog altijd in nachtmodus en had ik zin om nog eens weg te gaan in Uxbridge, want het was al lang geleden dat ik nog eens buiten was geweest! Het duurde even voor ik gezelschap vond, maar na de aan huis geleverde pizza en twee Grey'skes kon ik toch Marthe en Simon overtuigen om mee te gaan naar 't centrum om eentje te drinken :).

Tbegon al weer goed: Laure slaagde erin om haar identiteitskaart te vergeten (een must hier om in een pub binnen te geraken!), maar kheb eens mooi gelachen naar de meneer aan de deur ;). Op naar de bar dus voor drie halve literkes Stella, jaja we voelen ons nog altijd op en top Belg! :) Ik kan ondertussen al goed overweg met mijn ponden, maar de meneer aan de bar duidelijk nog niet: als je £9 moet betalen voor je 3 Stella's, en je geeft een briefje van 10 pond, dan is het niet echt de bedoeling dan je £41 terug krijgt denk ik ;). Haha. DUS hebben we eens lekker decadent gedaan en na ons pintje nog een cocktail en een fles Piper Heidsieck besteld! Niet nodig dus om te zeggen dat het best wel gezellig was :p.

Wel één minpuntje aan heel het verhaal: ik moet morgen/vandaag/STRAKS een long day werken. Heb daarstraks al een paar uurtjes geslapen, maar nu zit ik hier dus klaarwakker achter mijn computer en moet binnen 4u al weer aan het werk zijn! Oeps :). Kzal nog maar eens mijn best doen om nog wat te slapen zeker?

Slaapwel!

p.s. 1: via deze weg wil ik mijn kleine zus een hele gelukkige verjaardag wensen! Ik kan er vandaag jammer genoeg niet bij zijn, maar we zullen het zeker nog wel vieren hoor, don't worry! xxx

p.s. 2: Heb mijn eerste brief ontvangen hier in de UK, uit Zwitserland dan nog wel! Merci Evelyne :)

Reacties

Reacties

Sien

Dankjewel!
En we zullen dat inderdaad nog eens goed vieren!
Dikke zoen

xx

mama

Misschien zou je eens in je rokje kunnen kijken of bij mijn klantenkaarten.
Ha, ha. Weer een leuk en sappig verhaaltje van ons Laureke.

Kusje, X

Laure

Ha. Ha. Very funny mama :p

evelyne

aaah joepie je hebt hem gekregen! ok nu ben ik blij :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!