Laure-in-Londen.reismee.nl

Important message!

Voor moesten jullie het vergeten zijn: mijn huis heeft een deur met daarin een rechthoekige gleuf waar brieven in passen met hopelijk eens volgende vermelding op:

Laure Depuydt
1 John Rich House
50 Crispin Way
Uxbridge
UB8 3XB
;-)

p.s.: Ook voorwerpen die groter zijn dan een doorsnee envelop kunnen via meneer de postbode bij mij terecht komen!

mama

Wij brengen alles rechtstreeks.
Helemaal geen postbode nodig!

Rita

Door jou enthousiasme denken wij steeds maar dat het jou aan niks ontbreekt!! Maar waar kunnen we je mee plezieren uit ons België ? We zullen het persoonlijk en le alle plezier komen brengen!!!!

Laure

Met jullie fysieke aanwezigheid ben ik al heel content! Alle anderen zullen moeten schrijven hé ;)

Gert-jan

Hoi laure,
Wist je het al?
Wij komen ook naar Londen :)
Hoera.
Zijn wij niet beetje het kadotje voor ons laure :p

Groeten Tjan en elke! x

Laure

Ja! Ben super blij dat ik jullie nog eens zal zien :). Kom je ingepakt en met een strikje rond jullie hoofd? :p

Tot binnen 2 weken!

xx

evelyne

Heb je mijn briefje al ontvangen??? Ik hoop dat meneer de postbode het niet te ver vond om even van Zwitserland naar Londen te gaan...!
Hoe gaat het nog daar? Mijn internetstick is momenteel geldloos, en maart is hier al een zot dure maand geweest, dus moet maken dak mij nog kan onderhouden he :p dus even geen fb en skype voor mij! alhoewel dat de verbinding toch niet zo zot was he! Ik ga nu snel even je verhalen lezen, en dan nog een beetje bappen! juij! zot stress daarnet, mn laptop begon weer heel te flippen! maar bon, t komt goed, denk ik!
dikke dikke kus! evelyne
love you!