Laure-in-Londen.reismee.nl

The snow's arrived! ;)

Kort verhaaltje voor het slapengaan:

Ik had een super gezellige dag vandaag hier in 'THE John Rich house'! Vanmiddag samen met Sofie en Joyce (mijn nieuwe huisgenootjes sinds Sharon me verlaten heeft) boodschappen gedaan voor een hele week, want we moeten volgende week vier saaie studiedagen van het ziekenhuis zien te overleven. Marthe is ondertussen ook al gearriveerd, maar zij blijft nog een nachtje bij haar ouders en broer op hotel slapen in Uxbridge.

's Avonds hebben we een super lekkere pasta met zalm gemaakt, wie het recept wil moet op de culinaire blog van Sofie zijn:sofie-in-londen.reismee.nl! De overheerlijke pasta, glaasje rosé, Norah Jones op de achtergrond en daarna een filmpje, de perfecte avond dus. Dachten we... Na de film keken we naar buiten en zagen we: EEN DIK PAK SNEEUW! Het duurde dus niet lang voor we onze jas, handschoenen, sjaal en muts hadden bijeengescharreld :p. Het resultaat van onze 2,5m hoge sneeuwvrouw kunnen jullie op facebook bezichtigen ;).

En nu kruip ik in mijn bed, want morgen EINDELIJK een dagje Londen gepland! Sien en Hanne arriveren om 10u in St. Pancras, dus ik zal ze daar gaan opwachten :). Hopelijk geraken we er met de sneeuw!

Slaapzacht :)

Reacties

Reacties

mama

Hadden we dat geweten. We konden je sneeuwbotten meegegeven hebben met Sien.
Chique sneeuwvrouw!
Ik mis je. Maar nu niet lang meer. Nog 6 keer slapen.
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!