Laure-in-Londen.reismee.nl

Rule number 1: you can never be overdressed

Nog vlug even snel een up-date voor ik ga slapen!

Ben net terug van een heel gezellig feestje in Uxbridge! Er was een vroedvrouw (Leona) die wegging uit het Hillingdon Hospital, en daar hoorde natuurlijk een feestje bij :). Het duurde even voor ik doorhad wie Leona nu eigenlijk juist was (ook al had ze een mega grote ballon rond haar pols waarop stond 'We'll miss you!', haha. Ik dacht dat ze die gewoon aan het vasthouden was tot Leona kwam :p.) Blijkbaar vinden die vroedvrouwen het daar totaal niet raar maar zelfs heel leuk dat er ook studenten naar de feestjes komen, dat zou je je in België toch totaal niet kunnen voorstellen?!

Er was best wel veel ambiance in de 'Slug and Lettuce', wat dus eigenlijk Slak en Sla wil zeggen, heel fancy naam voor een café, ahum. Gelukkig was het aan de binnenkant écht wel fancy, en iedereen was er ook zo'n beetje naar gekleed. Korte rokjes, décolletés waar je borsten bijna uitvallen, de meest opvallende tatoeages, tijgerprintjes van boven tot onder, killerheels, kilo's make-up, ... kheb het allemaal gezien! En zoals de titel van mijn blog het al zei: you can never be overdressed ;). De muziek was verder wel leuk, want 't was salsa-avond! Jammergenoeg kan ik totaal geen salsa dansen en moest ik een paar (niet zo mooie) venten teleurstellen :p Evelien daarentegen heeft er wel een paar een pleziertje gedaan, nice dancing girl! :D En oh ja, de cocktails (2 voor de prijs van 1) waren ook lekker, drie keer raden wat ik gedronken heb ;).

Dat was dus een beetje een korte samenvatting van het uitgaansleven hier in Uxbridge, to be continued... ;)

Slaapwel!

P.s. Nogmaals een happy birthday Charlie! Bij jullie in België is het al 29 januari, maar ik kan hier nog tien minuten je verjaardag vieren hoor! ;) Kzal verder vieren in mijn bed, haha :p

Reacties

Reacties

Stijn

Mojitoooo!

Laure

Je had wel nog twee raadpogingen over hé :p
Maar inderdaad! Goed geraden :) x

Louise

Mmmmm Mojito, doet direct verlangen naar een warm reisje! :)
Leuk om te lezen dat je je daar amuseert! Kwil ook een feestje! :p
x

Sien

Goh, 'k ben al weer te laat om te raden :p

Sanne

Ook te laat ma kging ook in 1 keer juist zijn :p

Charlotte

Blij dat jij op mijn verjaardag wél een feestje hebt kunnen bouwen! :p

tante marian

euh .... .ice tea peach, euhm...ice tea, euhm .... aja natuurlijk
doei x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!