Laure-in-Londen.reismee.nl

My first weekend in London

Heb een rustig eerste weekendje achter de rug :). Gisteren uitgeslapen en daarna gaan zwemmen met Anne en Evelien. We hadden een subtropisch zwemparadijs in gedachten, maar dat was het dus duidelijk niet ;). Twee grote wedstrijdbaden wel, dus dan konden we niet anders dan wat baantjes trekken, de één al wat meer dan de ander :p. Gelukkig was er ook een beetje een soort van bubbelbad waar we toch konden relaxen (zalig trouwens, want het was mooi weer buiten en de zon scheen in ons gezicht), maar we werden er al snel ‘uitgekeken' door een bende kinderen die in de bubbeltjes wilden spelen :). Na het zwemmen gingen we boodschappen doen in de Sainsbury's (de grootste supermarkt in Uxbridge), en we hadden allemaal zo veel gekocht dat onze armen er bijna afvielen toen we thuiskwamen :p. Maar nu kunnen we tenminste weer voor een hele week weg.

's Avonds hebben we (Evelien, Anne, Rianne, Tinne en ik) pizza besteld, wat wijn gedronken en veel gekletst, was dus best wel gezellig! :)

Bij deze trouwens een grote dankjewel aan Evelien, Anne en Rianne om me overal voor uit te nodigen en me Uxbridge te leren kennen, zonder jullie had ik maar een saai weekend gehad denk ik!

Vandaag (zondag) alweer uitgeslapen tot 13u ofzo, zalig, en toen uitgebreid ontbeten (zie facebook). Voor de rest eigenlijk niet veel gedaan behalve in mijn boek lezen, want Haar naam was Sarah is echt een boek dat je niet aan de kant kan leggen eenmaal je bent beginnen lezen! (Merci Seba en Isabel voor het boek!) Natuurlijk moet er ook nog gegeten worden, gelukkig is Sharon ondertussen weer terug van een weekendje Canterbury en konden we samen eten. We beginnen ondertussen al een lichte verslaving te krijgen voor Come dine with me, zelfs al hebben de Britten totaal geen talent voor koken, haha.

En nu is het zondagavond, bijna 20u, dus tijd voor Call the Midwife!
See you tomorrow!
x

Reacties

Reacties

mama

Hier ook een gezellig en rustig weekend achter de rug. Vandaag zelfs ticket to ride gespeeld.
We missen je al hoor!

tante marian

Je klinkt zo enthousiast dat we dat allemaal eens met eigen ogen willen zien.
Maar in de eerste plaats willen we ons Laureke nog eens zien.
Binnen 4 weken komen we eraan.
Daag x

Laure

Ik kijk er echt al naar uit tot jullie komen!! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!